Kodmyran AB

Kodmyran AB lanserar Shop4Sale Sellerpaket för mindre e-handlare

Pressmeddelande   •   Jun 11, 2013 11:31 CEST

Sundsvallsföretaget Kodmyran AB lanserar Shop4Sale Sellerpaket för mindre e-handlare

Paketet är tänkt att hjälpa mindre handlare, såväl fysiska, som e-handlare att enkelt börja sälja på webben och att snabbt öka sin försäljning.

Seller innehåller en komplett webshop med professionellt utseende, ett inbyggt lager och orderhanteringssystem med inköpsfunktionalitet, samt en koppling mot marknadsplatserna Tradera och Fyndiq. På så sätt kan handlarna enkelt lägga upp produkter på marknadsplatserna med en knapptryckning och automatiskt få tillbaka ordrarna direkt i sitt eget ordersystem för att enkelt hantera allt från samma plats.

"Shop4Sale Seller är tänkt för de som enkelt och snabbt vill starta upp e-handel, eller för mindre handlare som inte kan driva tillräckligt med egen trafik till sina butiker för att nå lönsamhet. Genom att de utnyttjar de marknadskanaler där kunderna redan finns kan de snabbare nå lönsamhet än om de enbart säljer i sin egen butik." säger Katrin Lundgren VD på Kodmyran AB

Här kan du läsa mer om Shop4Sale Seller

Kodmyran AB hyr ut och säljer butikslösningar för e-handel, samt bedriver konsultverksamhet och håller föreläsningar, utbildningar och seminarier kring e-handel. Vi finns i Sundsvall.

För mer information om Kodmyran AB besök gärna vår webbsida http://www.kodmyran.se/