Kodmyran AB

Kodmyran startar ny webbutik

Pressmeddelande   •   Sep 29, 2010 19:25 CEST

I dag startar Sundsvallsföretaget Kodmyran sin trejde webbutik. Denna gång är det doftljus och ljus som kommer att säljas via webben. Butiken heter passande nog doftljusbutiken.se. Tanken bakom butiken är att människor enkelt ska kunna hitta och handla hem ett bra urval av ljus till god kvalié.

"Gemensamt för hela vårt sortiment, vare sig det är doftljus eller doftfria ljus, är att det ska hålla så hög kvalité som möjligt. Det gör att våra priser på ljus är lite högre än exempelvis Ikea, claes ohlsson och liknande ställen, men det gör också att våra ljus har goda brinnegenskaper, håller länge, och har och minimalt med tillsatser. De är alltid tillverkade med miljötänk och kvalité i fokus, och det tycker vi är värt att betala lite extra för" säger Katrin Lundgren Ägare till doftljusbutiken.

Vi kommer att sälja Yankee Candle doftljus och ljus utan doft från svenska ViO ljusfabrik. Det är två märken vars ljus håller absolut högsta kvalité, och som kompletterar varandra väl. Traditionella svenska ljus från VIO och amerikanska doftljus från Yankee Candle. Naturligtvis kommer vi också att sälja en hel del ljusstakar och andra ljustillbehör. Vi hoppas att inom kort vara det naturliga valet för inköp av ljus på webben

Kodmyran har bedrivit e-handel i sin egna e-handelslösning sedan 2003, och driver även en katt och hundbutik,  SweCat och en trädgård och inredningsbutik Gardenhome