Transformator Design Group

Kom och lyssna på Växthusmetoden - förtroende, arbetsglädje och effektivitet genom medborgarinvolvering

Pressmeddelande   •   Jun 10, 2015 14:19 CEST

Är högt förtroende viktigt för din verksamhet? Är medarbetarna frustrerade av att jaga pinnar istället för att hjälpa medborgarna på riktigt? Kom och lyssna på när Arbetsförmedlingen och Transformator Design berättar om växthusmetoden. En metod som leder till ökat förtroende, arbetsglädje och effektivitet.

Välkommen till seminariet "Växthusmetoden - förtroende, arbetsglädje och effektivitet genom medborgarinvolvering" den 1 juli kl. 13:00-13:40 under Almedalsveckan. Under detta seminarium kommer Arbetsförmedlingen och Transformator Design att berätta om växthusmetoden, en metod där du odlar fram lösningar tillsammans med medborgare och medarbetare. Arbetsförmedlingen kommer också att dela med sig av sitt pågående växthusarbete och ge praktiska tips på hur du går ifrån plan till praktiskt införande.

Medverkande under seminariet:
Helena Engqvist, kommunikationsdirektör, Arbetsförmedlingen
Tina Isaksson, sektionschef, Arbetsförmedlingen Kristianstad
Anna Palmgren, sektionschef, Arbetsförmedlingen Växjö
Daniel Ewerman, vd, Transformator Design
Sophie Andersson, senior servicedesigner, Transformator Design.

Datum: Onsdag 1 juli 2015
Tid: 13:00-13:40
Plats: Strandvägen 4, Offentliga Affärers tält vid Wisby Strand Congress & Event
Du hittar även seminariet i Almedalens program.

Transformator Design designar tjänster och hjälper organisationer till kundcentrering.