PeopleProvide

Kom på Crawlkurs i Båstad

Pressmeddelande   •   Jul 04, 2013 07:30 CEST

SimAnkademin håller NYBÖRJARKURS I CRAWL för vuxna och simträning SIMMA FORTARE för vuxna

Var? Malenbadet i Båstad

Datum? 8 – 12 juli 2013

Tid? 08:30 – 10.00 Vi inleder med kortare uppvärmning modell Boot camp samt teknikövningar. Simträning för SIMMA FORTARE-gruppen- bana 1, Nybörjarkurs i crawl- bana 2

Kostnad? 1 000 kr ink moms för hela veckan (5 träningstillfällen) Pris per gång 200kr och tillkommande inträde.

Hur? Anmäl dig till simboost2013@gmail.com. I ditt bekräftelsebrev får du all info du behöver.

För vem? Är du simkunnig redan och vill lära dig simma crawl för effektivare simträning eller kanske för att imponera på strandgrannen? Då är crawlkursen rätt för dig.

Är du redan en fena på att simma crawl men vill utveckla dig ytterligare? Kanske lära dig voltvända, dyka eller prova att simma med paddlar och kanske även på rygg.? Då är det här din kurs i sommar.

Utrustning? Badkläder och simglasögon

SimAnkademin består av Masterssimmare som vill främja simningen i Båstad för glädje och utveckling av simkunskapen:

Kicki Molin, flerfaldig svensk mästarinna och vår yngsta landslagssimmare genom tiderna. Nu även Masters-Världsmästare tillsammans med Maria Gustafsson som då det begav sig var svensk juniormästarinna och nu flerfaldig svensk mästare på Mastersnivå. Anna Möller är utbildad simtränare, masterssimmare och mästare på fjäril med starkt intresse för Boot Camp!

Vår ambition är att öka våra kunders lönsamhet genom reducering av kostnader, ökade marginaler och säkrad riskhantering utifrån HR-Lön & Ekonomi.

Peopleprovide- Enkelt, Effektivt och Engagerat!