SmartaMetoder

Kompetensakademin Norden AB söker nya medarbetare!

Pressmeddelande   •   Okt 28, 2010 12:06 CEST

Vi  växer och behöver nu förstärka vår organisation med nya konsulter i Stockholm, Umeå och Norrköping/Linköping.

Intresset för våra utbildningar i personlig effektivitet och gruppeffktivitet ökar hela tiden. Fler företag, myndigheter och organisationer behöver hjälp med att förbättra och effektivisera verksamheten för både enskilda medarbetare, olika typer av grupper och för hela företaget. Det gör vi genom Smartutbildningarna™ som bygger på metodiken se-höra-öva-pröva där vi varvar teori i grupp med individuell coachning på respektive deltagares arbetsplats.
Du hittar alla våra utbildningsprogram här

Är du intresserad av att jobba tillsammans med oss?

Då behövs naturligtvis egenskaper för att både kunna sälja och genomföra våra utbildningar. Mycket av detta kan man lära sig via vår internutbildning. Ditt sätt att vara är dock en personlig egenskap där vi söker er som kan inspirera och motivera våra deltagare, har ett starkt driv, gillar att "stå på scen", inser vikten av mål och resultat, är naturligt positiv och gillar att gå till jobbet för att detta själklart blir ännu en kanondag.
Känner du igen dig?

Hör av dig till vår VD, Michael Alphov på 031-761 03 50 alt. michael.alphov@kompetensakademin.se

Läs mer på www.kompetensakademin.se