SmartaMetoder

Kompetensakademin Norden öppnar kontor i Stockholm

Pressmeddelande   •   Sep 29, 2010 13:29 CEST

Nytt kontor i Stockholm

Vi har nu den stora glädjen att informara om att vi numera även finns med kontor och personal i Stockholm. Karin Kullberg är den som kommer vara ansvarig och hon har börjat verksamheten där under september.

Karin kommer närmast från HiQ Stockholm, där hon har jobbat med försäljning och projektledning i 10 år, framförallt inom telekombranschen. Innan dess var hon på Telia under 5 år och har bl.a. haft roller som Key Account Manager och Projektledare. I grunden har hon en civilingenjörsexamen i Industriell Ekonomi från Linköping.

Karin har alltid haft ett intresse av ledarskap – både personligt och i grupp. Frågor som hon intresserar sig för är - Hur kan vi nå resultat snabbt, effektivt och med kvalitet? Vad är det som behövs för att få oss att genomföra och trivas med förändringar? Och sist men inte minst – hur får man livet att gå ihop som arbetande småbarnsförälder?

Svaret på dessa frågor har hon funnit i att ständigt jobba med motivation, planering och prioritering – låter lätt, men är ack så svårt!

Ta gärna chansen att boka ett kostnadsfritt möte med Karin. Hennes kontaktuppgifter är följande:

E-post: karin.kullberg@kompetensakademin.se

Göteborg 2010-09-29

Michael Alphov

VD, Kompetensakademin Norden AB

031-761 03 50

Kompetensakademin Norden AB är en heltäckande leverantör av utbildningar inom personlig effektivitet, mötesteknik, säljutveckling samt individ-/grupputveckling med hjälp av IPU proflianalys. Alla utbildningar ligger i konceptet Smartutbildningarna. Kontor finns idag i Göteborg(HK), Helsingborg och Västerås.

Läs mer på www.kompetensakademin.se alternativt kontakta VD Michael Alphov på 031-761 03 50