MaskinExpo Sweden AB

Komplett styrsystem från Standby på MaskinExpo

Pressmeddelande   •   Mar 21, 2012 14:30 CET

På MaskinExpo, Nordens största maskinmässa, premiärvisar Standby AB företagets nya styrsystem – Mini Service - specialanpassat för service- & arbetsfordon.

Standbys Mini Service är ett komplett styrsystem, specialanpassat för service- & arbetsfordon med allt som behövs för att styra eftermonterad utrustning som t.ex. en eller två ljusramper, varningsljus runtom bilen, sidoarbetsljus, innerbelysning och skåpbelysning mm.

Systemet består av en styrenhet och manöverpanel samt en komplett kabelsats för en snabb installation. Med hjälp av Mini Service plug and play-kofigurationen och inbyggda switchar som ersätter behovet av reläer får du en snabb och enkel installation som sparar både tid och pengar.

Mini Service-systemet är snabb och enkel att installera och säker och lätt att använda för operatören.

24V versionen tillgänglig from juni 2012. E-godkänd.

För mer information, kontakta:
Zerina Mesic
Marknad & Försäljning/Marketing & Sales
Tel: +46 520-49 44 48
Fax:+46 520-47 90 60
E-mail: zerina.mesic@standby.eu
www.standby.eu

Om MaskinExpo
MaskinExpo är Nordens största maskinmässa. På mässan visas entreprenadmaskiner, redskap och tillbehör, verktyg, transportfordon, grönytemaskiner samt maskiner för vägunderhåll, lantbruk och bergsbruk. Mässan arrangeras i samarbete med MaskinLeverantörerna på STOXA, Stockholm Outdoor  Exhibition Area, 10 minuter från Arlanda den 24-26 maj 2012.

För mer information om MaskinExpo, kontakta:
Carina Tegelberg, marknadschef MaskinExpo Sweden AB, 08-512 937 03, 0706-29 28 27.