Teamkoncept

Konferens "Pedagog-17"

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2016 10:17 CEST

Skräddarsy Din dag. En unik dag för dig som lärare/skolledare! Välj de föreläsningar som intresserar just Dig. Välj från vårt smörgåsbord av alla tänkbara områden inom skolans värld.

Ta del av föreläsningarna, med integrerade kollegiala samtal, inom områden som motivation, ledarskap, likabehandling, normkritik, Google, muntliga examinationer, digitala hjälpmedel, tvålärarskap, inlärning, studieteknik, minnesträning m.m. Välkommen till en fullspäckad dag med högintressanta ämnen. Inledningstalare är Mattias Ribbing, minnesmästaren, med sina bejublade föreläsningar inom studieteknik, minnesträning och pedagogik.

Välj själv fakturering 2016 eller 2017

Vi har kan även erbjuda boende på Elite Marina Tower i anslutning till konferensen.

Välkomna

Plats: Elite Hotel Marina Tower i Stockholm

Datum: 30 januari (heldag)

Kostnad: 2295 :- (ex.moms:)

Lättare frukost, lunch och eftermiddagsfika ingår.

Vårt koncept

Inom Teamkoncept är kompetens, utveckling och kvalité våra tre hörnstenar. Vi vet att företag och organisationer alltid strävar efter det bästa för sina anställda, en chans att utveckla och ge nya erfarenheter. Men ibland räcker inte tiden till för att verkligen hitta det där lilla extra. Där kommer vi in. Vi, Teamkoncept, kan med vår erfarenhet och kompetens hjälpa Er med att skräddarsy konferenser, teambuilding, föreläsningar och mycket mer.