Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Kontorsmagasinet inleder samarbete med Allawebbshoppar.se

Pressmeddelande   •   Nov 19, 2010 12:23 CET

Kontorsmagasinet har i dagarna inlett ett samarbete med allawebbshoppar.se för exponering av kontorsprodukter på deras webbportal. Allawebbshoppar.se samlar alla produkter från anslutna e-butiker och gör dem mer synliga för potentiella kunder. För Kontorsmagasinet som är måna om sina kunder innebär samarbetet med Allawebbshoppar.se att både nya och gamla kunder nu ännu enklare kan hitta till både webshop och produkter.

Att samarbeta med Allawebbshoppar.se gör att fler och fler kommer få upp ögonen för Kontorsmagasinet och deras över 12000 produkter. Shoppingen underlättas också genom att besökaren kan välja mellan att köpa produkten direkt, gå till den interna eller externa butiken alternativt skicka en direktfråga angående varor som de har funderingar kring. Kontorsmagasinet har med tanke på fördelarna därför inlett ett samarbete med Allawebbshopppar.se och hoppas därigenom på en utökad kundkrets där besökarna enkelt hittar och smidigt kan köpa produkter av intresse.

-Ett av kontorsmagasinets ledord är att det ska vara enkelt att handla, att hitta våra produkter är naturligtvis en viktig del i det, samarbetet med allawebbshoppar.se ökar vår exponering på nätet och är ett steg på vägen i vår strävan att bli Sveriges ledande återförsäljare av kontorsmaterial på nätet, säger kontorsmagasinets vd Hans Edlund.

Med ett brett sortiment av kontorsmaterial erbjuder Kontorsmagasinet inte bara företag utan även organisationer och privatpersoner en webshop där kunden hittar allt från klassiska kontorsvaror som papper, skrivare och emballage men även leksaker och kalendrar. Här finns också presentförpackningar i form av julchoklader vilket blir en perfekt gåva till både anställda inom företag såväl som privatpersoner.

För mer information, kontakta:

Hans Edlund, VD

Telefon: +46 (0)70 863 21 16

E-post: hans.edlund@kontorsmagasinet.se

Om Kontorsmagasinet

Kontorsmagasinet säljer kontorsmaterial online till företag, föreningar och privatpersoner i Sverige. Vårt mål är att vara Sveriges ledande återförsäljare av kontorsvaror, detta genom att erbjuda ett brett sortiment, låga priser samt ett enkelt sätt att handla. Kontorsmagasinet är ett affärsområde inom Tailorcut Business AB, 556693-6273, med säte på Hantverkargatan 5 i Stockholm.