Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Kontorsmagasinet presenterar 2011 års kalendrar

Pressmeddelande   •   Okt 07, 2010 07:56 CEST

2011 års kalendrar finns nu i lager. Kontorsmagasinet är stolta över att kunna presentera ett brett sortiment av kalendrar från två av branschens marknadsledare, Burde och Filofax. I webshopen erbjuds ett brett sortiment av allt från enklare kontorskalendrar och fickkalendrar till mer exklusiva systemkalendrar.

-Många kunder tycker att det känns väldigt tidigt att beställa kalendrar redan nu, men då många almanackor görs i begränsade upplagor kan det vara en god idé att vara ute i tid om man vill vara säker på att få just den modell man är intresserad av, säger kontorsmagasinets VD Hans Edlund.

Bland de kalendrar som förväntas bli extra populära i år märks bland andra, träningskalendrar, hälsokalendrar samt trädgårdskalendrar. I samband med lanseringen av årets kalendrar och almanackor har kontorsmagasinet även en hel del attraktiva lanseringserbjudanden.

Förutom vanliga årsbundna kalendrar säljer kontorsmagasinet är även Lärarkalendrar, Årsböcker, Kalenderställ och planeringstavlor, dessutom finns ett brett sortiment av annan kontorsmaterial.

För mer information, kontakta:

Hans Edlund, VD

Telefon: +46 (0)70 863 21 16

E-post: hans.edlund@kontorsmagasinet.se

Om Kontorsmagasinet
Kontorsmagasinet säljer kontorsmaterial online till företag, föreningar och privatpersoner i Sverige. Vårt mål är att vara Sveriges ledande återförsäljare av kontorsvaror, detta genom att erbjuda ett brett sortiment, låga priser samt ett enkelt sätt att handla. Kontorsmagasinet är ett affärsområde inom Tailorcut Business AB, 556693-6273, med säte på Hantverkargatan 5 i Stockholm.