allabrf.se

Granska BRF ekonomi och slutpriser direkt under en visning

Pressmeddelande   •   Aug 07, 2017 08:30 CEST

Många gånger hör man en mäklare säga "föreningen har en solid ekonomi" och fokus ändras till själva lägenheten. Men hur står det verkligen till med bostadsrättsföreningen? Hur stora föreningslån har föreningen? Är föreningen oäkta? Äger föreningen marken som fastigheten står på? Vilka underhåll och reperationer behövs de närmsta åren? Kommer det ske avgiftshöjningar i framtiden? Vilka "dolda" tillgångar finns? Det är många frågetecken som behöver rättas ut för en spekulant som går på visning.

Sedan 2015 har allabrf.se hjälpt över 10 000 spekulanter att analysera och kontrollera bostadsrättsföreningar vid köp av bostadsrätter. Nu lanserar allabrf.se en ny funktion som gör det ännu enklare för spekulanter som är på visning. Genom funktionen på allabrf.se får man nu direkt en lista med närliggande bostadsrättsföreningar. Ingen app behöver installeras utan man når funktionen direkt på mobilen genom www.allabrf.se.

- Nu lanserar vi en funktion som gör att att spekulanter äntligen direkt på visning kan ställa de rätta frågorna till mäklaren, säger Hampus Dahlstedt, VD och grundare av allabrf.se

Testa funktionen genom nedan 3 enkla steg:

1. Gå in på allabrf.se på mobilen
  2. Välj förening ur listan
  3. Se föreningens betyg och slutpriser

allabrf.se är Sveriges främsta tjänst för att söka, analysera och jämföra bostadsrättsföreningar. Vi har Sveriges största databas med ekonomisk information, kontaktuppgifter och fastighetsdata om ca 29500 bostadsrättsföreningar. Vår vision är att skapa en gemensam plattform för Sveriges bostadsrättsföreningar som samlar information, kunskap och intressenter.