Kopparberg Mineral

Kopparberg Mineral: Kopparberg Mineral AB och Nordic Iron Ore AB presenterar sig på Raw Material Groups årliga Prospektering och gruv-konferens

Pressmeddelande   •   Nov 12, 2010 10:54 CET

Kopparberg Mineral AB och Nordic Iron Ore AB har under onsdagen den 10 november deltagit på den "7th Annual Exploration & Mining Investment Conference" i Stockholm.

Presentationen har filmats vilket gör det möjligt för placerare som ej har haft möjlighet att delta att istället ta del av presentationen via Internet. Observera att presentationen är på engelska.

Presentationsmaterialet finns på bolagets hemsida www.kopparbergmineral.se, på Aktietorgets hemsida www.aktietorget.se samt på bolagets företagssida hos Axier Equities www.axier.se.

För ytterligare information kontakta:
Thomas Lundgren, VD
E-post: thomas.lundgren@kopparbergmineral.se

Kopparberg Mineral AB är ett mineralprospekteringsbolag. Bolagets långsiktiga strategiska målsättning är att skapa ett betydande mineralbolag genom investeringar i prospektering. Kopparberg Mineral har beviljats totalt 54 undersökningstillstånd om cirka 34 300 hektar. Kopparberg Mineral är delägare och operatör av Nordic Iron Ore AB.