Centipede Solutions

Kostnadseffektiv magasinering med Centipede Solutions

Pressmeddelande   •   Okt 09, 2012 19:17 CEST

I dag så finns det ett stort antal företag, stora som små som tillhandahåller magasinering och låntidslagring runt om i Sverige. Med många aktörer så skriftar också priserna kraftigt och det är vanligt med erbjudanden där det finns pengar att spara över tid.

Med 4 unika tjänster från Centipide Solutions så löser vi problemet med att hitta rätt pris - vi låter istället företagen komma till dig.

Genom att snabbt och enkelt beskriva dina behov så kan vi idag levera upp till 5 unika offerter från lokala magasin och förvaringsföretag i din stad. Först ut är Helsingborg, Jönköping, Lund och Malmö.

Grundar Mikael berättar:

"Genom våra tjänster så spar du tid genom att du bara behöver vända dig till en aktör (vår webbplats) för att beskriva dina behov. I nästa steg kommer leverantörerna till dig med en offer -medvetna om att de är i konkurrens med andra företag. Du får  förhoppnings således det bästa priset där och då för tjänsten just du efterfrågar. Passar inga offerter så är det bara att leta vidare  på egen hand om det är så. Våra förfrågningar är inte bindande."

Besök våra tjänster idag:

För Helsingborg: http://www.magasineringhelsingborg.se
För Jönköping: http://www.magasineringjonkoping.se