Wackes AB

Kreativt Lund selskap satser globalt.

Pressmeddelande   •   Okt 03, 2012 17:26 CEST

Pressmeddelande från promotion företaget Wackes:

Lund 121003

Kreativt Lund selskap satser globalt.

Promotion selskapet Wackes fortsetter å satse. 2011 var det beste året noensinne, og nå møtes kundenes krav om et kontor i Oslo.

«Flere og flere selskap ser på promotion produkter som en del av deres markeds mix da dette gir store muligheter for økt salg» «derfor åpner vi nå et kontor, nærmere bestemt i Oslo», forteller Thomas Davidsson, Adm. Dir. i Wackes.

Vår tilstedeværelse i Oslo er naturlig da flere og flere av våre kunder har store lokale kontorer nettopp her, blant annet Telia Sonera med NetCom og Schneider Electric.

-Norske selskaper liker svensk kreativitet og designkunnskap. Og være på plass i Oslo permanent er bra for våre kontakter og for miljøet. Med mange års erfaring i bransjen for blant annet Vigeland & Co samt Make Communication AS vet jeg hvor viktig det er å være på plass der kunden er, sier Marius Samuelsen, ny sjef for Wackes i Norge.

Promotion produkter er et samlebegrep for alle varer som kan knyttes til og forsterke et selskaps varemerke eller logo. Et spennende eksempel er NetCom som kjøper sine produkter til sin web shop for det norske markedet fra Wackes.

-Via vårt kontor i Shanghai har vi kontroll på både produksjon og distribusjon. Vi gjennomfører uanmeldte fabrikkbesøk og påser at personal og miljøspørsmål håndteres rett. Dette var et krav fra blant annet Telia Sonera, forklarer Thomas Davidsson

Bilde tekst: Promotion selskapet Wackes utvider og følger med Telia Sonera til Norge.

Presse kontakt Wackes: Peter Brink, +46 706 12 10 19.

Promotion selskapet Wackes:

Wackes skaper muligheter for ditt selskap ved hjelp av promotion produkter som skaper entusiasme hos medarbeidere og kunder. For våre samarbeidspartnere betyr dette blant annet sterkere varemerker. Wackes har i dag ca. 55 medarbeidere i Borås, Lund og Stockholm samt i Paris, Hong Kong, Oslo og Shanghai. Wackes er ISO-9001/14001 – sertifisert og oppfyller FNs «Global Compacts» for et ansvarsfullt næringsliv. Dette gjelder for blant annet menneskelig rettigheter, miljø og arbeidet mot korrupsjon. I 2011 omsatte Wackes for ca. 120mkr. www.wackes.com