GF Kroppskultur

Kroppskultur anställer klubbchef

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2016 16:05 CET

Vi omorganiserar och anställer en Klubbchef som ska ta GFK till nästa nivå !

Peter Holmén är positiv, entusiastisk och har en bred erfarenhet från Näringslivet med positioner inom ledande ställning.Dessutom finns han redan idag i våra ledarled. Peters ambitioner och visioner går helt i styrelsens linje och det känns fantastiskt bra att äntligen vara i hamn. Arbetsbeskrivningen innebär bl a ett intensivt arbete med att stabilisera organisationen, marknadsfrågor, Sponsring/Event, kontakten ut mot medlemmar i alla dess former. Tillträdesdag preliminärt den 1 augusti men Peter kommer att arbeta och synas i samband med Juni Cupen för att lära känna vår förening. Omorganisationen innebär även att Vi flyttar kansliet några meter till nya och lite mindre lokaler för att anpassa verksamheten efter vårt verkliga behov. Preliminärt så sker detta redan inom en månad och Vi är tacksamma för all hjälp Vi kan få, så anmäl gärna Ert intresse till Ulf "Grini" Åsenfors på vårt kansli. Vill även tacka Lars Karlsson och Inger Hansson på administrationen för allt arbete man gjort för Kropps och nu önska dem båda all lycka framöver.

En anrik handbollsförening med långa traditioner som nu vill förändra och skapa nya förutsättningar för medlemmar, affärspartners och supportrar. Idag är det ca 650 medlemmar men ambitionen är att stadigt växa men man måste växa med omsorg. Några av våra främsta mål är att skapa en arena för företagare där det blir affärer, ha rätt värderingar där alla är lika välkomna oavsett förutsättningar, ett föredömligt ledarskap och en god relation med Media.