Inspirera

Krossa jante-konferens

Pressmeddelande   •   Apr 10, 2009 10:14 CEST

Den 22-23 april 2009 går nästa Struktura Futura, konferensen som med hjälp av samtiden blickar in i framtiden, av stapeln.
Som vanligt inbjuds Du till det fantastiska Gränsö Slott i Västervik.
Årets konferens tematiserar frågorna ovan och kommer att bjuda dig på oanade idéer och möjligheter att fundera kring kreativa lösningar. Detta levererat av Sveriges Bästa Föreläsare, inramat av den vackra slottsmiljön, med en underhållande gastronomisk kväll varvat med en och annan överraskning och utlottning av både äventyr och avkoppling.

Emma Pihl är en efterfrågad och uppskattad talare, professionell coach med ett parallellt fokus på din inre och yttre utveckling och författare till böckerna 'Vinnare i din egen tävling' och 'Se mig! Om självkänsla och jakten på bekräftelse'. Genom att utveckla sig själv av livets prövningar hittade Emma sin stimulerande livsuppgift;  Att inspirera människor till att göra skillnad för sig själva och bli förebilder för sin omgivning och nästa generation. Hon gör det med själ och hjärta och utifrån bred kompetens och erfarenhet av flerårigt arbete med kunder i alla livs- och karriärsituationer. Framgångsreceptet för Emma och hennes kunder är träning och strategier för att styras av fördelaktiga tankar, en vinnande självbild och ett resultatoberoende egenvärde.  Emma är bland annat utbildad mental tränare, NLP coach, leg. sjuksköterska och vid Anthony Robbins Matery University.
www.emmapihl.com

Plats: Gränsö Slott i Västervik.