Universal Music Sweden

Krunegård släpper video till ”Du stör dig hårt på mig”

Pressmeddelande   •   Feb 28, 2014 16:01 CET

Markus Krunegård släppte nyligen sin singel Du stör dig hårt på mig, den första låten från kommande albumet ”Rastlöst blod”. Idag kom videon till den kritikerrosade singeln.

Markus om videon:

THE VIDEO
Jag gillar inte videos, det är dyrt eller man utnyttjar vänner o tjänster eller så vill regissören förverkliga sin dröm om svartvit triangel film på en polsk leråker och plötsligt står man där o apar sig i obekväma kläder. O det är alltid bråttom. Men! det finns undantag o jag har lovat mig själv att f o m nu bara göra undantag, här har ni det bästa undantaget till video, en resa, en sjuk resa som blivit en perfekt avbild av låtens innebörd som väll kan brytas ner till känslan av nånting som är STÖRIGT FÖRFÖRISKT

Press: love.appelgren@umusic.com | 073-975 50 57