Intellecta AB

KTH tecknar avtal med Intellecta

Pressmeddelande   •   Okt 02, 2003 08:32 CEST

Kungliga Tekniska högskolan (KTH) har tecknat avtal med Intellecta DocuSys gällande tryck, kopiering, layout och originalproduktion.

Totalt beräknas avtalet vara värt 8-10 mkr per år. Det gäller från första oktober 2003 och löper i två år med möjlighet till förlängning ett plus ett år.

KTHs motivering för valet av Intellecta DocuSys som leverantör lyder: "Intellecta DocuSys motsvarar mycket väl de krav som KTH ställer på sina leverantörer avseende kvalitet, service, tillgänglighet och pris."

Avtalet avser fyra kategorier: Avhandlingar och kompendier, Kontorstrycksaker, Informationstryck samt Layout och originalproduktion. Intellecta DocuSys anbud fick i KTHs utvärdering högsta poängen i samtliga kategorier. Intellecta DocuSys är en av totalt fyra leverantörer som KTH tecknar avtal med.

Intellecta AB (publ)
Solna den 2 oktober 2003

Frågor besvaras av:
Per Granath, vd och koncernchef i Intellecta,
08-506 286 86, 0706-37 40 18

Genom att effektivt integrera kommunikationen stärker vi kundens varumärke, relationer och affärer. Det sker genom koordinering och optimering av olika resurser och aktiviteter, det vi kallar Communications Management. Förenklat uttryckt handlar Communications Management om metoder att skapa effektiv kommunikation - effektiv avseende uppnått resultat i förhållande till kostnaden.