KTM-Sportmotorcycle Scandinavia AB

KTM bjuder sina nya kunder på 8000 kronor!

Pressmeddelande   •   Maj 15, 2014 13:47 CEST

KTM premierar sina nya kunder och kör idag igång inbyteskampanj som gäller vid köp av en ny KTM 1190 Adventure eller KTM 1190 Adventure R.

Från och med 14/5 till 30/6 ges alla möjligheten att byta in sin nuvarande motorcykel, oavsett märke, och får då 8000 SEK i inbytesbonus när de köper en ny KTM 1190 Adventure eller KTM 1190 Adventure R.

KTM 1190 Adventure och KTM 1190 Adventure R klassas som världens säkraste motorcykelar i och med det säkerhetsystem, MSC, som från 2014 årmodell är standard. Det är ett revolutionerande system som tagits fram tillsammans med BOSCH och som man är helt ensam om.

Som kund behöver man endast besöka sin närmsta KTM återförsäljare där man byter in sin nuvarande motorcykel och får då 8000 SEK i bonus vid köp av en ny KTM 1190 Adventure eller KTM 1190 Adventure R.

På KTM Dealer Search finns information om och kontaktuppgifter till KTMs återförsäljarnätverk.

Mer information om kampanjen finns på KTMs hemsida.

KTM Sportmotorcycle Scandinavia är en av Sveriges största leverantörer av motorcyklar. Det svenska huvudkontoret ligger i Örebro, och vi ansvarar för Sverige, Norge samt Danmark. Moderbolaget finns i Österrike, och tillverkar ca 100 000 motorcyklar per år. Modellprogrammet består av allt från offroad minicyklar till SuperSport för väg och bana. KTM tillverkar även sportbilen, KTM X-Bow. Oavsett modell eller storlek, är alltid en KTM "Ready To Race".