JoiaAgency

Kuddrum startar samarbete med JoiaAgency

Pressmeddelande   •   Okt 05, 2012 10:31 CEST

Det framgångsrika klubbkonceptet Kuddrum startade på Lagergrens i Smögen för tre år sedan, och har sedan dess vuxit, men nu vill grundarna ta det till nästa nivå.

”Vi känner att det är dags att presentera Kuddrum för hela Sverige och eftersom JoiaAgency sitter på kompetens och framförallt erfarenhet av att presentera event till olika klubbar föll det sig naturligt att vi inledde ett samarbete”, säger Love Henrikson, en av grundarna av konceptet.

JoiaAgency ser också mycket positivt på samarbetet. ”Vi tycker att Kuddrum är ett väldigt härligt klubbkoncept och vi ser fram emot att som agentur stå bakom projektet och öka spridningen i resten av Sverige”, säger Thomas Svanström, projektledare på JoiaAgency.

Det framgångsrika konceptet Kuddrum startade i Smögen för tre år sedan. De två grundarna av klädmärket Somewear, Samuel Stålros och Love Henrikson, är två passionerade musikälskare som hade en ursprunglig idé att ge Smögen en renodlad houseklubb där de kunde sprida musiken de älskar.

Kuddrum är älskat av många och från att dela kvällar i Smögen med sina nära vänner har Kuddrum spridits och genom samarbetet med JoiaAgency tror Love och Samuel att de tar ett steg i rätt riktning. ”Vi vill sprida Kuddrum över hela Sverige och försöka återskapa de fantastiska kvällarna vi länge haft i Smögen”.

De datum som är lediga för bokning av Kuddrum är följande:
9, 10, 16, 23 och 24

December
7, 8, 14, 21 och 22

Januari
4, 5, 11, 12, 25 och 26

Februari
1, 2, 8, 9 och 22

1, 2, 8, 9, 15, 16, 22, 23, 28 och 29

Malin Ross

malin@joia-agency.com

www.joia-agency.com

För att boka Kuddrum kontakta

Thomas Svanström
dontomaso@joia-agency.com
www.joia-agency.com

JoiaAgency är Skandinaviens största Dj-agentur och förmedlar artister både nationellt och internationellt. Bolaget startades av Jonas Sellberg, Thomas Svanström och Luciano Ingrosso i slutet på 2010. JoiaAgency har under sin verksamma tid arbetat med majoriteten av alla nattklubbar runt om i Sverige.