AB DiaDirekt

Kundnöjdhet i topp för digitalisering av bilder

Pressmeddelande   •   Jan 17, 2010 12:00 CET

”Vi är det enda svenska fotolaboratoriet som sedan flera år öppet redovisar kundnöjdheten. Vid undersökningen för 2009 fick vi våra bästa resultat hittills: 86 procent av de svarande har rekommenderat våra tjänster för andra. Det är exceptionellt bra” säger Malin Abrahamsson, verkställande direktör.

Resultat för DiaDirekts kundnöjdhet 2009

- Jag har rekommenderat DiaDirekt för andra: 86%
- Det är troligt att jag kommer rekommendera DiaDirekt för andra: 97%
- Det är troligt att jag anlitar DiaDirekt igen: 86%

Kunderna har svarat på frågorna anonymt under 2009 utan påverkan av bolaget.

”Vi överför bilder till ett så lågt pris att det inte längre finns någon anledning att göra det själv. Vi levererar extra kopior på separata DVD så att det är enkelt att ha som backup eller att dela med sig till andra”, säger Malin Abrahamsson, VD för DiaDirekt.

Bolaget arbetar enligt kvalitets- och miljöpolicy för att möta marknadens krav på lågt pris, hög kvalitet och liten miljöpåverkan. DiaDirekt är det enda fotolaboratorium som certifierat sin hantering av kundernas personuppgifter och deras bilder enligt standarden EuroPriSe.

Malin Abrahamsson, VD, avslutar: ”När du vill ge dina gamla bilder nytt liv så är tryggheten viktig. Därför visar DiaDirekt respekt för din personliga integritet.”

DiaDirekt.se

webb: www.diadirekt.se

e-post: info@diadirekt.se

Telefon, SMS, MMS: 0705-53 70 53

DiaDirekt.se drivs av Tsevnic KB som är ett svenskt kommanditbolag.

Bolaget innehar F-skattsedel. Momsregistreringsnummer SE969723128101