Sparbanken Öresund AB

Kundundersökning

Pressmeddelande   •   Nov 04, 2011 10:00 CET

I vår strävan att hela tiden förbättra vårt erbjudande till dig som kund har vi har gett företaget YouGov AB i uppgift att genomföra en kundundersökning. Det innebär att du som kund hos oss kan få ett e-postmeddelande med YouGove AB som avsändare.

Anledningen till denna undersökning är att vi vill veta mer om vad du som kund har för tankar kring olika elektroniska kanaler och hur du vill nyttja dessa i framtiden. Det är helt frivilligt att delta.

Om Sparbanken Öresund

Välkommen till en bank som tänker annorlunda. Sparbanken Öresund bildades hösten 2010 när Sparbanken Finn och Sparbanken Gripen gick samman. Resultatet blev inte bara en ny bank, utan också en ny syn på vilken roll en bank ska ha, hur den ska betrakta omvärlden och hur den ska förhålla sig till sina kunder. Sparbanken Öresund verkar i västra Skåne och har en stark lokal närvaro med 35 bankkontor på 25 orter. Genom sina ägarstiftelser stöttar banken lokala projekt för barn och ungdomar, utbildning och forskning, kultur, idrott samt näringsliv. Sparbanken Öresund tror på oberoende rådgivning. Bankens rådgivare får ingen provision för sina rekommendationer.