Ladbrokes

Kungen bor i Vällingby

Pressmeddelande   •   Aug 16, 2007 15:10 CEST

Inför trettioårsdagen av kungen, Elvis Preslys bortgång, har övertygade spelare satsat pengar på att Kungen dyker upp vid full vigör innan den 16 augusti 2017. Kungen skulle därmed vara tillbaka fyrtio år efter sin så kallade bortgång. Även om flera övertygade fans sett Elvis i Vällingby under senare år, vågar dock inte Ladbrokes ge ett sämre odds än 14,601 gånger pengarna.

“Vadslagning på Elvis är något av våra klassiska spelobjekt som alltid aktualiseras vid årsdagen av hans "bortgång". Personligen vet jag att Elvis senast sågs i Vällingby centrum, men våra bookies ser tydligen annorlunda på saken” säger Douglas Roos, Ladbrokes VD i Norden, med över 50 stycken Elvis originalinspelningar i sin skivsamling.

Senaste odds

Elvis dyker upp alive and kicking senast den 17 augusti 2017 odds 14,601

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2583 vadslagningsbutiker och 14,000 anställda. Ladbrokes har dryga 2,5 miljoner registrerade kunder från 200 länder och säljer speltjänster på 12 språk.