Wundies AB

Kungsbackaposten om Wundies AB

Pressmeddelande   •   Aug 17, 2015 07:28 CEST

Kungsbackaposten uppmärksammar det halländska bolaget Wundies i sitt senaste lördagsnummer. Reporter Emma Hellström har träffa Lotta Williams och skriver om hur resan med Wundies startade och hur planerna och förhoppningarna ser ut inför framtiden. Lotta Williams är VD och en av grundarna av Wundies AB. Trosorna har även uppmärksammats av Amelia Adamo som valt ut dem till sin Önskelistan i M-Magasin och säljer två modeller i tidningens webbshop Premiumshoppen.

Hela artikeln från Kungsbackaposten ser du på https://www.facebook.com/1379672732295655/photos/a.1446182905644637.1073741829.1379672732295655/1602140576715535/?type=1&theater

Wundies är en revolutionerande nyhet för kvinnor som lider av lätt inkontinens. En snygg och trygg trosa med ett diskret inbyggt trosskydd med unika egenskaper. Trosan är tillverkad i en skön mikrofiber med elastan och tvättbar minst 100 ggr utan att förlora sina form eller funktion. Vår vision är att förenkla vardagen för kvinnor med lätt inkontinens . Everyday relief!