Action Fairs AB

Kvalitativ konferensmässa lyfter hela Norrland som mötesregion

Pressmeddelande   •   Jan 29, 2018 11:57 CET

Hitta den perfekta mötesplatsen och boka nästa drömkonferens!

Mötesplats Norrland är en helt kostnadsfri halvdag fylld av inspiration, tips och råd. På plats får du som  besökare träffa ett 40-tal utvalda aktörer som tipsar och delar med sig av råd inför nästa konferens.

Dagen bjuder på allt och lite till. Lyssna till retorikexperten Anna Ricknell från Ricknells Retorik som på ett humoristisk och avslappnat sätt ger tänkbara och handfasta tips för bättre kommunikation på mötet. Den älskade sångerskan Louise Hoffsten föreläser om hur det är att leva med sjukdomen MS och hur det har påverkat hennes liv "En näve grus".

Mötesplats Norrland är en mässa i ett mindre och personligare format jämfört med traditionella större mässor. Konceptet bygger på att relevanta köpare och utställare ska få tiden att knyta relationer och skapa affärer under trevliga former. Mässan bjuder in cirka 150 köpare till dagen.

– Vi vill skapa en mässa som lyfter Norrland som mötesregion och fokuserar på utvalda mötesplatser som ligger i framkant när det gäller möteserbjudande, miljö, teknik och upplevelser. Norrland - med sin fantastiska natur, utvecklade infrastruktur, välfungerande samarbeten och tajta förbindelser i kombination med moderna tekniklösningar och möjligheten att skapa unika upplevelser sitter på guld för mötesköparna, säger David Wallin ägare på Action Fairs AB.

Vi bjuder alla våra besökare på en god lunch, föreläsningar och och en fartfylld after work med trubadur och norrländska smaker, vin/öl el. alkoholfritt. Missa inte heller utlottningarna med fina priser från våra utställare.

ANMÄL DIG HÄR IDAG eller KLICKA HÄR för mer information.

Mötesplats Norrland produceras av mäss-och eventföretaget Action Fairs AB  i samarbete med Sabina Jonsson från Sabina Consulting AB.

Action Fairs AB producerar relationsstärkande event och mässor till affärsrese,- och mötesindustrin, sedan 2010 och är ett helägt dotterbolag till La Prensa Holding AB.

Action Fairs arrangerar seminarier och kunskapsdagar för utvalda branscher samt producerar visningsresor till mötesanläggningar på uppdrag av kund. Företaget driver också sajten och förmånsklubben MICE Club som riktar sig till mötesköpare.

Bakom Action Fairs finns ett stort nätverk och våra nischade magasin Kick Off, Affärsresenären och Premium Magazine som utgör grunden för våra event och mässor mot riktade målgrupper – främst inom mötesindustrin. Vi vill ge våra kunder en personlig service och vi kompromissar aldrig med kvaliteten på våra evenemang.

Företaget är baserat i Stockholm med kontor i Älvsjö.