HinnerDu.se

Kvarterts snyggaste trädgård!

Pressmeddelande   •   Apr 15, 2013 11:29 CEST

Våren har redan kommit till södra delarna av landet och det är hög tid att planera vårens och sommarens trädgårdshjälp.

På HinnerDu.se kan man få kontakt med andra privatpersoner som gärna vill hjälpa till med trädgårdsarbete. Via hemsidan gör man en förfrågan där man anger vad man behöver hjälp med och hur mycket man är villig att betala för att få hjälp. Efter bara någon timme får man svar från personer som gärna vill hjälpa till.

Man kan säga att HinnerDu.se fungerar som ett BLOCKET fast för tjänster och uppdrag mellan privatpersoner. Det kan handla om att rensa ogräs, kratta löv, hugga ved eller plantera blommor.

- Vi har tagit bort mellanhänderna och erbjuder ett alternativ till stora företag. På HinnerDu.se är kunden i fokus och anger själv vad han/hon vill betala för att få hjälp i tex trädgården eller med att köra till tippen, säger Sara Ohlsson, grundare HinnerDu.se

De som utför uppdrag på HinnerDu.se är ofta studenter från lantbruksuniversitet eller trädgårdsintresserade pensionärer med tid över och som gärna hjälper till.

Se gärna filmen om Anette som fick hjälp att måla sitt staket. (http://hinnerdu.se/sv-se/success-story/film-mala-staket/)

HinnerDu.se har sitt säte i Malmö. Företaget ägs av Sara Ohlsson, Hampus Jakobsson, Mikael Tellhed och Carl Silbersky.

Kontaktperson: Sara Ohlsson

sara@hinnedu.se