Åkerholmen Design & Butik

Kvinnor i Fören 3-4 april

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2011 13:34 CET

Vill du stå i fören för ditt eget liv? Vad sägs om att utveckla dig själv och din karriär samtidigt som du har roligt?

För fjärde året i rad arrangeras "Kvinnor i fören". En tvådagars konferens till sjöss som kommer att vara fyllda av inspiration, nya idéer, intressanta föreläsare och kontaktskapande. Förena nytta med nöje och kolla in hur programmet för 2011 ser ut.

Konferensen riktar sig till alla kvinnor och män i hela Sverige som driver företag, vill starta och/eller bär på idéer.

Kvinnor i Fören bjuder därför även in de organisationer som är redo att lyssna och ta till sig nytt tänk inför framtiden.

Målet är att tillsammans hämta kraft, inspiration och styrka, för att hitta nya vägar och stärka Sveriges företagsanda. Det blir föreläsningar, utställning och workshops i entreprenörskapets anda och vånda – en plats för samtal, diskussioner och nytänkande. Och ett tillfälle att få fler affärskontakter.

Bland föreläsarna hittar du bland annat Jennie Henriksson med Lustgården (årets företagare i Halmstad 2009), Ellla Nillson som talar om "Sverge det nya Matlandet", Cecilia Hedqvist som föreläser om hälsa och Cecilia Kärvegård föreläser om din unikhet som framgångsfaktor. Du kommer även kunna lyssna på föreläsningar kring inspiration, hälsa, retorik, hur du gör ett bra första intryck, hur du gör affärer med Indien och mycket mer.

Mer om Kvinnor i Fören
Plats: Cinderella/VikingLine till Mariehamn.
Tid: Söndag den 3 april till måndag 4 april

Mer information kan du få på www.kvinnoriforen.se

och av Helén Andersson 0708-301391

och Anna Winther 0706-491023