Butik Stylish

Kylan är här, fryser ditt barn i vagnen?

Pressmeddelande   •   Sep 21, 2010 23:34 CEST

Hösten är här och vintern närmar sig. Med kylan kommer även oron om huruvida våra barn håller värmen i vagnen. En extra liten försäkring att så är fallet är gosedjur med en microbar vetekudde i magen. Idén är enkel men genial. Vi har pratat med Jessica Jansson, grundare av Butik Stylish, som haft dessa gosedjur i sitt sortiment sedan hösten 2009.

-Jag hittade dessa djur när jag var på Tendence-mässan i Frankfurt förra året och jag älskar dom.

Djuren är rogivande, lugnande, värmande och kramgoa, vilka gör dem till ett perfekt sällskap på vagnpromenaden eller vid läggdags. Man värmer bara den urtagbara magpåsen i micron i en minut, stoppar tillbaka den och sen är det bara att se fram emot varmt och härligt mys. Dessutom innehåller djuren eteriska oljor och avger en svag avslappnande lavendeldoft. Butiken började med 2 olika djur och märkte genast att de blev populära. Kunderna gillar kombinationen gulligt gosedjur och praktiskt funktionell. Det blir en present med det där lilla extra. Sortimentet har utökats och det finns nu ett tiotal olika djur i olika utföranden och olika prisklasser att välja mellan.

-Detta är även en perfekt present till den gravida kvinnan, säger Jessica, och fotsätter med inlevelse, först kan den blivande mamman använda djuret mot eventuell gravidsmärta, ömmande rygg eller vad det nu kan vara. Sen när barnet kommer kan mamman lämna vidare gosedjuret som ett fint minne till barnet. Det är ju en jättefin idé!

Vi på Butik Stylish strävar efter att alltid ha ett bra samarbete med press, i såväl tryck som på webben, och vi besvarar gärna alla de frågor ni kan tänkas ha. Vad gäller våra produktbilder så finns så gott som alla i högupplöst format. Det finns strikta produktbilder, lite mer inspirationsbilder och alla går jättebra att använda fritt i media. Till vissa produkter finns det även små korta videosekvenser. Vårt mål är att kunna vidareförmedla produktbilder i princip med vändande mail, så även om ni är ute i sista stund ska vi göra vad vi kan för att hjälpa er.

Butik Stylish (Jessica Jansson Design & Inredning)
www.butikstylish.se
Blogg: www.jessicajansson.se