L&S Gruppen

L&S Gruppen förstärker

Pressmeddelande   •   Jan 31, 2016 18:30 CET

L&S Assistans växer och utvecklas och nu har L&S Assistans glädjen att välkomna Peter Edqvist.

Peter har arbetat på en rad olika nyckelpositioner hos andra assistansföretag och kommer att stärka upp L&S Assistans marknadsorganisation.

Peter påbörjar sitt uppdrag den 1 december 2015 och har sitt säte i Örebro men kommer att verka över hela landet. Med sin kunskap och mångårig erfarenhet från branschen är vi övertygande om att Peters kompetens tillsammans med hans personliga engagemang kommer att bidra, utveckla och stärka L&S Assistans likväl som hela koncernen.

Välkommen Peter Edqvist!

L&S Gruppen består av företagen L&S Assistans, L&S Hemtjänst och L&S Städservice. L&S Assistans är verksamt i hela Sverige med kontor i Gällivare, Umeå, Timrå, Örebro och Stockholm. L&S Hemtjänst och L&S Städservice bedrivs i Umeå.

L&S Gruppens affärsidé är att - med största ödmjukhet, högsta respekt och kompetens - erbjuda tjänster i en varm, ombonad och familjär miljö, där kunden alltid sätts i fokus. Detta innebär bland annat att kunden tillförsäkras delaktighet, trygghet och självbestämmande.