Laattapiste Oy

Laattapiste Collectionin mallistoja Valkeakosken asuntomessuilla

Pressmeddelande   •   Jul 22, 2009 13:12 CEST

Moneksi muuntuva laatta sopii sisustamaan kodin kaikkia tiloja. Perinteisiä kohteita ovat esimerkiksi kylpyhuone ja wc-tilat. Asuntomessuilla moderni laatta päällystää myös varaavan takan. Laattapiste Collection-tuotteita esitellään asuntomessuilla Kodikas-talossa.

Valkeakosken asuntomessuilla on kaikkiaan 40 kohdetta. Talokohteista 38 on omakotitaloja, ja lisäksi on kaksi rivitaloasuntoa. Asuntomessuilla on myös yksi energiatehokasta peruskorjausrakentamista esittelevä kohde. Monipuolinen talovalikoima pitää sisällään perinteisiä ja moderneja talomalleja, kahden ja yhden tason ratkaisuja, kivi- ja puutaloja - unohtamatta rakentamiseen uutuuksia, kuten yksilöllistä ja elämäntilanteen mukaan muunneltavaa ensiomakotitaloa sekä energiatehokkaan rakentamisen malliesimerkkejä, passiivienergiataloja.

Omakotitalojen koot vaihtelevat noin 90 neliön puutaloista 400 neliön kivitaloihin. Rivitaloihin valmistuu kaksi 60 neliön ja viisi 75 neliön asuntoa. Taloissa on niin valmistalomalleja kuin paikalla rakennettuja omakotitaloja. Asuntomessut ovat avoinna 10.7.-9.8.2009 päivittäin klo 10-18.

Laattapiste Collectionin laatat on esillä Kodikas-talossa. Nelihenkiselle perheelle suunniteltu yksitasoinen energiatehokas omakotitalo on 135-neliöinen. Kodin varaava takka on laatoitettu näyttävällä Basalto-laatalla, ja myös raikkaista wc-tiloista toisessa on käytetty lattiassa Basalto laattoja. Tutustu kohteeseen verkossa osoitteessa www.kodikas.fi/asuntomessut.

Laattapiste Collection

Laattapiste Oy on Suomen johtava keraamisten laattojen maahantuoja ja laadukkaiden kylpyhuonekalusteiden toimittaja. Yhtiö on perustettu vuonna 1979. Laattapiste Collection tuotteita myydään lähes jokaisessa kaupungissa kattavan jälleenmyyntiverkoston kautta. Laattapiste Collection projektimyynti palvelee rakennusliikkeitä ja tukkumyynti jälleenmyyjiä.

Laattapiste Oy
Mestarintie 5