Laattapiste Oy

Laattapisteen myymälöissä valtakunnan tyylikkäin kylpyhuone- ja WC-tarvikkeiden alennusmyynti

Pressmeddelande   •   Apr 17, 2009 14:28 CEST

Kylpyhuone- ja WC-tarvikkeita sekä laattoja ja kaakeleita on nyt saatavissa Laattapisteen myymälöistä tarjoushinnoin koko maassa.

Laattapisteen myymälöissä on alkanut kevään suuri alennusmyynti 20.4.2009. Kuluttajan on mahdollisuus löytää paljon tuotteita kylpyhuoneeseen alennettuun hintaan. Valikoimassa on esimerkiksi erä erilaisia laattoja alkaen 3 €/m2, kylpyhuonekalusteryhmiä -40 %, suihkuovia alkaen 199 € sekä valaisimia ja kylpyhuonetarvikkeita -40%. Lisäksi kaikki laatat ja kaakelit ovat ostettavissa alennettuun hintaan -15 %. Tämä tarjous koskee normaalihintaisia varastotuotteita.

Edullisia löytöjä kylpyhuoneeseen on tehtävissä aina 28.4.2009 saakka tai niin kauan kuin tavaraa riittää.

Tarjoukset vaihtelevat paikkakunnittain. Myymäläkohtaiset tiedotlöytyvätosoitteesta: www.laattapiste.fi/myymalat

Laattapiste Oy on vakavarainen perheyritys. Se on Suomen johtava keraamisten laattojen maahantuoja ja laadukkaiden kylpyhuonekalusteiden toimittaja. Yhtiö on perustettu vuonna

1979. Tulosta tehdään 90 hengen voimin, liikevaihto vuonna 2008 oli noin 24 milj.€. Laattapiste Collection -myymälät ovat Suomen ainoita kylpyhuonekokonaisuuksien erikoisliikkeitä, jotka tarjoavat laattojen ja kiinnitysaineiden ohella kaiken kylpyhuoneisiin: kalusteet, hanat, saniteettiposliinit, suihkukulmat ja suihkukaapit, porealtaat sekä kylpyhuonelisätarvikkeet.

Laattapiste Collection, (09) 878 031, www.laattapiste.fi