Ladbrokes

LADBROKES IRISH POKER FESTIVAL

Pressmeddelande   •   Sep 21, 2010 10:41 CEST

1-3 oktober är det dags för en av de största pokerturneringarna i Europa sett till antalet startande. Spelplatsen är staden Killarney i de vackraste delarna av Irland. Förra året startade nästan 750 spelare i huvudturneringen och första priset var över en miljon kronor.

Ladbrokespoker.com erbjuder nu på onsdag en sista chans att kvala in till huvudturneringen och man garanterar hela tio platser i prispotten.

”Det är redan en hel del svenskar som har kvalat in till denna folkfest men vi hoppas nu att ytterligare någon ska klara kvalet på onsdag. Det känns verkligen som det kan vara en svensks tur att stå högst upp på prispallen nu när det är tredje året vi arrangerar denna turnering. Från tidigare års feedback har vi dock förstått att även de som inte placerar sig i pengarna har det bra i Killarney, det ryktas om god öl, vädligt fin omgivning, hotell i absolut toppklass och en hel del ojämna irländare vid borden” säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Sverigechef.

Läs mer om turneringen: http://poker.ladbrokes.com/en/poker-promotions/last-chance-killarney

Läs mer om Ladbrokes Irish Poker Festival: http://poker.ladbrokes.com/en/poker-events/irish-poker-festival-2010

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Sverigechef, +46-8-4076445, +46-707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com