Laddakuten

Laddakuten öppnar webshop

Pressmeddelande   •   Apr 15, 2009 10:42 CEST

Laddakuten lanserade nyligen två modeller av laddningsstationer för mobiler, MP3-spelare, iPhones, iPods, digitalkameror mm - Fisken och Sandhamn.

Fisken är modellen för hemmet. I varje hem finns många elektroniska apparater som behöver laddas regelbundet och ofta. Fisken samlar alla laddare och håller reda på dem och är samtidigt en snygg designad inredningsdetalj. Har man väldigt många laddare, så kan man ha flera Fisken, i sovrummet, köket, hallen, vardagsrummet osv. Snyggt och elegant. Slut på alla sladdhärvor!

Sandhamn för hotell och konferens är perfekt för kundorienterade företag som vill erbjuda sina kunder laddning av elektroniska apparater på ett elegant sätt. Alla har vi varit med om att batteriet är slut när vi behöver mobilen som mest, och inte har laddaren till hands.

Intresset har varit mycket stort och vi har fått många förfrågningar. Laddakuten lanserar nu en webshop för att underlätta försäljningen, framförallt av Fisken. Introduktionspriset för Fisken är 875 kr inkl moms och frakt. I priset ingår ett grenuttag som passar perfekt.

Laddakuten använder de adaptrar som redan finns hemma och passar därför för alla förekommande mobilmodeller, MP3-spelare, iPhones, iPods och andra apparater och kan lätt uppdateras när man skaffar nya modeller. Flera apparater kan laddas samtidigt.

Tekniska data

6 mobiler eller andra elektroniska apparater kan laddas samtidigt
Passar för alla mobiler, MP3-spelare, iPhone, iPod osv
Lätt att anpassa till olika apparater och nya modeller
Oöm och lättplacerad
230 V, effektbehov < 15 W
Längd 70 cm

Laddakuten tillverkas av dotMobile AB, som förutom konsultverksamhet i affärsutveckling tillverkar och marknadsför egna produkter främst inom data och telekom. Namnet Laddakuten är varumärkesskyddat hos PRV.

Mer information finns på www.laddakuten.se

Kontaktinfo och bilder med hög upplösning: info@laddakuten.se eller telefon 070 - 513 14 24.