Laddakuten

Laddakuten säljs nu även av XnX Data

Pressmeddelande   •   Jun 07, 2011 20:19 CEST

Fisken är modellen för hemmet. I varje hem finns många elektroniska apparater som behöver laddas regelbundet och ofta. Fisken samlar alla laddare och håller reda på dem och är samtidigt en snygg designad inredningsdetalj. Har man väldigt många laddare, så kan man ha flera Fisken, i sovrummet, köket, hallen, vardagsrummet osv. Snyggt och elegant. Slut på alla sladdhärvor!

I priset ingår ett grenuttag som passar perfekt.

Laddakuten använder de adaptrar som redan finns hemma och passar därför för alla förekommande mobilmodeller, MP3-spelare, iPhones, iPods och andra apparater och kan lätt uppdateras när man skaffar nya modeller. Flera apparater kan laddas samtidigt.

Tekniska data

6 mobiler eller andra elektroniska apparater kan laddas samtidigt
Passar för alla mobiler, MP3-spelare, iPhone, iPod osv
Lätt att anpassa till olika apparater och nya modeller
Oöm och lättplacerad
230 V, effektbehov < 15 W
Längd 70 cm

XnX Data är ett kreativt företag med innovativa datalösningar för PC och Mac. Vår specialkompetens finns inom taligenkänning och röststyrning, digitala pennor, dokumenthantering/OCR, webbenkäter, programutveckling och IT-säkerhet

Laddakuten tillverkas av dotMobile AB, som förutom konsultverksamhet i affärsutveckling tillverkar och marknadsför egna produkter främst inom data och telekom. Namnet Laddakuten är varumärkesskyddat hos PRV.

Mer information och webshop finns på  www.laddakuten.se

Kontaktinfo och bilder med hög upplösning:  info@laddakuten.se eller telefon 070 – 513 14 24.

Facebookgruppen Laddakuten http://www.facebook.com/group.php?gid=150407438308354&amp;v=app_2373072738#!/group.php?gid=150407438308354&amp;v=wall