Laddakuten

Laddakuten tackar våra kunder

Pressmeddelande   •   Feb 20, 2010 11:11 CET

Laddakuten har nu funnits i 1 år. Vi har fått så mycket lovord för vår fina produkt. ”Det är så praktiskt att ha alla mobilerna på ett ställe. . .”, ”den ligger bredvid TVn och vi slipper se alla sladdar . .”, ”en mycket bra produkt. Jag har en på mitt kontor så mina besökare kan ladda sina mobiler . . .”.
Vi är glada och ser fram emot ett år till med nöjda kunder.

Fisken är en mobilladdare för hemmet. I varje hem finns många elektroniska apparater som behöver laddas regelbundet och ofta. Fisken samlar alla laddare och håller reda på dem och är samtidigt en snygg designad inredningsdetalj. Har man väldigt många laddare, så kan man ha flera Fisken, i sovrummet, köket, hallen, vardagsrummet osv. Snyggt och elegant. Slut på alla sladdhärvor!

I priset ingår ett grenuttag som passar perfekt.

Laddakuten använder de adaptrar som redan finns hemma och passar därför för alla förekommande mobilmodeller, MP3-spelare, iPhones, iPods och andra apparater och kan lätt uppdateras när man skaffar nya modeller. Flera apparater kan laddas samtidigt.

Tekniska data

6 mobiler eller andra elektroniska apparater kan laddas samtidigt
Passar för alla mobiler, MP3-spelare, iPhone, iPod osv
Lätt att anpassa till olika apparater och nya modeller
Oöm och lättplacerad
230 V, effektbehov < 15 W
Längd 70 cm

Laddakuten tillverkas av dotMobile AB, som förutom konsultverksamhet i affärsutveckling tillverkar och marknadsför egna produkter främst inom data och telekom. Namnet Laddakuten är varumärkesskyddat hos PRV.

Mer information finns på www.laddakuten.se

Kontaktinfo och bilder med hög upplösning: info@laddakuten.se eller telefon 070 - 513 14 24.