Universal Music Sweden

Lady Antebellum "747" release: 6 oktober

Pressmeddelande   •   Sep 03, 2014 10:02 CEST

Flerfaldigt firade countrytrion Lady Antebellum tar oss med på en hisnande musikresa upp i det blå med sitt nya album ”747”, som har alla förutsättningar att bli lika älskad som de fyra tidigare albumen.

Sedan starten för åtta år sedan har bandet snabbt etablerat sig som en av de största talangerna inom modern country. I centrum står fortfarande trions makalösa sångkonst och låtskrivarglädje, vilket ínte minst märks på första singeln ”Bartender”, som redan har börjat klättra högt på de amerikanska listorna. Albumet är producerat tillsammans med Nathan Chapman för Capitol Nashville.

Spana in videon "Bartender" här: http://www.youtube.com/watch?v=_rHuitW9xDc

www.ladyantebellum.com