ProQure | Entrémattor & Mattservice

Läckra logomattor lockar kunder.

Pressmeddelande   •   Feb 08, 2010 12:39 CET

Den danska marknaden är så het att det svåra snöovädret under Januari månaden är ett minne blott. Det slaskiga och kalla vädret är bara en lyft för ProQures affärer. Logomattor (eller även så kallad profilmattor) efterfrågas som varma våfflor hos våra danska kunder.

Medan fler svenska företag skaffar sig logomattor verkar danskarna vara ännu mer förtjusta i de läckra logomattorna som stärker företagsprofilering. " Vi fattade ett beslut för att öka vårt hotells synlighet hos våra gäster och kunder därför har vi valt att skaffa logomatta  från ProQure. Och förvånansvärt har många även reagerat mycket positivt." säger Nadia Hsu Nilsen, Hotellchef på Copenhagen Crown Hotel. Copenhagen Crown Hotel är en av de nya hoteller beläget i den kända Vesterbrogade i centrala Köpenhamn.

Kvalitet och estetik går hand i hand när ProQures logomattor tillverkas. Därmed har populariteten av våra logomattor även ökat hos de kräsna danska kunder.

Se även nyheter på ProQure | Nyheter.

___________________

För mer information, kontakta:

Ryan Eriksson, Marknads- och Försäljningschef
Direkt: +46 40 20 5262
Mobil: +46 702 55 0509

hemsida: www.proqure.se
e-mail: info@proqure.se

OM PROQURE:

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.

Välj bland våra entremattor så som tork-, logo-, VIP-, arbetsplats- & skrapmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se