Navigare Yachting

Lägsta pris garanti på segelcharter i medelhavet

Pressmeddelande   •   Nov 04, 2011 11:02 CET

Under varumärket Navigare Select introducerar nu Skaninaviens ledande segelcharter arrangör "lägsta pris garanti" på segelcharter i medelhavet. För att på allvar visa att man kan hitta ett attraktivt alternativ för alla som vill segla i Kroatien, Grekland, Turkiet eller något av de andra populära resmålen för segel turism.

Navigare Yachting är känt för att leverera den bästa produkten i branschen på sina egen flotta med över 110 segelbåtar. Kvalitet och service är nyckelorden och detta finns med även under Select produkten. Skillnaden är att det kanske inte alltid är egna båtar utan man söker bland utvalda partners och hittar det som kunden efterfrågar. Garantierna är fortfarande de samma och Navigare tar fullt ansvar för produkten som kunden köper.

Med över tio år i braschen har man kvalitetssäkrade partners på alla destinationer och kan leverera en bra produkt till marknadens attraktivaste priser.

Navigare Yachting kan som enda svenska arrangör presentera en egen charterflotta med över 110 välskötta och moderna segelbåtar i Kroatien, Grekland, Turkiet, Thailand och Sverige. För dig som kund innebär detta en rad fördelar; våra båtar är underhållna med största noggrannhet, vi har svensk personal som möter dig på plats, och framför allt genomsyras alla våra arrangemang av bästa tänkbara service. Segla själv eller låt våra svensktalande skeppare och värdinnor ta hand om båten och servicen ombord.

Vår långa erfarenhet som seglingsarrangör bidrar också till att vi vet vilka områden och vilka perioder som lämpar sig bäst för semestersegling. Denna erfarenhet kommer dig som hyr båt av oss tillgodo, något vi fått bekräftat från alla som kommer tillbaka år efter år. Vi satsar på engagemang och personlig service, från bokning till det att seglingen är avslutad.

Tillsammans med dig skräddarsyr vi seglingen så att den passar just dina önskemål. Redan innan avfärd kan du tala med erfarna skeppare eller få förslag och tips på navigare-yachting.com för att du ska kunna förbereda dig på rätt sätt.

NAVIGARE YACHTING
Experience - Together