Aggressive Development AB

Läs dina tidningar digitalt i datorn och på din Android-platta

Pressmeddelande   •   Nov 29, 2011 18:21 CET

Köp och ladda ner tidningar direkt på webben, betala med faktura och läs var du vill. Vi kallar det valfrihet.

Nu kan du köpa många av dina favorittidningar direkt på www.qiozk.com och betala tryggt och enkelt med faktura. Slipp papperstidningar och återvinningsstationer. Läs dina tidningar på webben, i din läsplatta, smartphone eller spara ner dem på din dator.

Valfrihet

Vi vill att du skall kunna läsa din tidning oavsett vilken dator, läsplatta eller mobiltelefon du har. På Qiozk finns många av tidningarna som PDF-tidningar för att du själv skall kunna välja var du skall läsa din tidning.

När du laddat ner en PDF-tidning kan du själv flytta den vart du vill, spara den och överföra den till vilken enhet som helst som kan ta emot och visa upp PDF-tidningar. Både iPad, iPhone, Android, Kindle och en mängd andra enheter kan visa upp PDF-tidningar direkt eller genom en app.

Med ett Qiozk-konto kan du ladda ner dina tidningar hur många gånger du vill. Köp och läs tidningarna på webben eller ladda ner dem på din läsplatta. Dina köp sparas på ditt Qiozk-konto så att du kan komma åt dina tidningar när och var du vill utan att behöva betala på nytt.

Läs mer om tidningar med valfrihet på http://www.qiozk.com/valfrihet/

Eftersom det snart är jul erbjuder vi 5% rabatt under restan av 2011 på alla tidningsköp på www.qiozk.com.

Aggressive Development utvecklar mobila applikation på den svenska och internationella marknaden. Vi gör både egna små mästerverk och hjälper andra att förverkliga sina appidéer. Vårt mest sålda program Tagut som hittar närmaste bankomat i hela Sverige har sålts till över 10 000 iPhone-användare. Aggressive Development grundades i februari 2009 av Olof Thorén och Klas Petersson.