Upplevelse.com

Läs om den heta trenden: Upplevelsepresenter säljer som smör inför speciella dagar

Pressmeddelande   •   Maj 24, 2016 13:17 CEST

Snart är det Mors dag och inom kort kommer många gymnasieelever att ta studenten. Detta är två typiska tillfällen då Upplevelse.com ser att försäljningen av just upplevelser ökar och vi uppmärksammar att de blir allt mer populära som presenter vid högtider. Allt fler upptäcker möjligheten att skänka en personlig upplevelse vid speciella firanden och bemärkelsedagar, en gåva som ofta ger fina minnen för hela livet.

Trenden fortsätter att öka. Eftersom ett företag som Upplevelse.com erbjuder många hundratals upplevelser finns möjligheten att ge en individuellt anpassad present som passar just ditt utvalda tillfälle och just din nära och kära. Ett alternativ som alltid passar, alltid uppskattas och är en populär gåva är ett presentkort. Mottagaren kan då själv få välja bland alla spännande kategorier, allt från mat och kultur till sport, praktiska workshops och gastkramande äventyr. Så vad skulle du vilja ge din egen mor eller mamman till dina barn som Mors dag-present? En fin middag, en kryssning eller kanske en spabehandling? Läs själv mer om populära presenter till olika tillfällen på vår hemsida.

Se presenttips till mors dag: http://www.upplevelse.com/presenttips/morsdag

Se presenttips inför studenten: http://www.upplevelse.com/presenttips/studentpresent

Kontakta företaget för frågor om trender inom upplevelseindustrin. Skicka gärna ett e-post meddelande till support@upplevelse.com så lotsas du vidare.

Upplevelse.com grundades 2009. I samarbete med Sveriges bästa arrangörer så utlovar vi den högsta kvaliteten och ett minne för livet. Vi erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa upplevelser till garanterat lägst pris.