Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Lätt att hitta till Skjortmakarnas senaste tyger

Pressmeddelande   •   Jun 09, 2011 17:01 CEST

Nu finns en ny funktion på Skjortmakarnas hemsida. Med ett snabbt klick kan du direkt se de 20 senaste inlagda tygerna!

Skjortmakarnas koncept your-shirt har förbättrats med ännu en funktion. Your-shirt konceptet innebär att du som kund, genom en 3 stegs modell, kan välja ditt eget tyg, din egen passform samt eventuella accessoarer. I det första steget har skjortmakarna nu lagt till ytterligare en funktion som gör det lättare att hålla koll på de nyaste och fräschaste tygerna!

Steg 1 i denna 3 stegs modell innebär att du som kund skall välja tyg. Du kan välja mellan att beställa tygprover eller att klicka dig in på en de tre högkvalitativa tygkollektionerna ; exclusive line, business line eller premium series. Vill du hellre kika på de nya tygerna kan du använda den nya funktionen. Den skickar dig nämligen direkt till en sida som listar 20 av de nyast inkomna tygerna från samtliga tygkollektioner. Är man nyfiken på vilka nya tyger som kan tänkas ha inkommit kan man nu med andra ord vara säker på att alltid få tillgång till de senaste tygerna på hemsidan, utan att behöva klicka sig runt i de olika tygkollektionerna.

Skjortmakarna har nyligen fått in en hel del nya fräscha sommartyger, så en snabb titt på hemsidan rekomenderas. Förbered dig inför sommaren!

För mer information kontakta vd Hans Edlund, 0708-632116, hans@skjortmakarna.se

Om Skjortmakarna.se

Skjortmakarna har sedan starten 2003 sålt högkvalitativa skjortor på nätet. Skjortmakarnas vision är att tillhandahålla den bästa skjortupplevelsen för den stilmedvetne affärsmannen. Skjortmakarna säljer såväl konfektionsskjortor som skräddarsydda skjortor samt accessoarer som manschettknappar, slipsar, näsdukar och kraglattor. Skjortmakarna.se är ett affärsområde inom Tailorcut Business AB (org 556693-6273) med säte på Kommendörsgatan 30 i Stockholm.