Supportersplace.com

Lahjahuolet ratkaistu!

Pressmeddelande   •   Feb 16, 2011 14:22 CET

Kuinka usein joudut pohtimaan mitä ostaa miehelle lahjaksi? Et joudu enää, sillä Supportersplace.com -verkkokaupasta ostat niin jalkapallo-, jääkiekko- kuin formula-aiheisetkin lahjatavarat vaivattomasti. Lahjan saaja on varmasti tyytyväinen saadessaan mieleisensä lahjan - suosikkijoukkueensa fanituotteita. Kaikki tuotteet ovat lisensioituja, eli virallisia fanituotteita, ja jalkapallopaitoihin on mahdollista saada myös painatus.

Tarvittaessa voit tilata pikkumiehelle samanlaisen paidan: laajasta valikoimasta löytyy myös lasten kokoja, joten tulevaisuuden toivo saadaan kannustamaan oikeaa joukkuetta jo aikaisessa vaiheessa. Myös naisten kokoja on saatavilla, joten koko perheen on nyt helppo tunnustaa väriä yhdessä.

Maksuvaihtoehtoja on useita: voit maksaa tuotteen verkkopankissa tai luottokortilla, tai vaikkapa kotiin lähetettävällä laskulla.

Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden jakelija verkossa. Valikoimaan kuuluu yli 3000 tuotetta. Supportersplace.com:in omistaa Suomalainen vuonna 2002 perustettu Nordic Sports Marketing Ltd. Tuotevalikoima koostuu jääkiekko, jalkapallo, formula 1, WRC sekä Microstars fanituotteista.