ESPADRILLOS.se

Storsatsning med 18 färger!

Pressmeddelande   •   Jul 07, 2012 17:22 CEST

Som Sveriges självklara val för espadrillos behöver vi ett brett färgsortiment som tilltalar de många människorna. Därför utökar Espadrillos of Sweden färgsortimentet från 12 färger till 18 färger för att ytterligare stärka positionen som sveriges självklara val för espadrillos.

De nya färgerna är: Grå, Ljusgrön, Olivine, Naturvit, Khaki och Marinblå. Färgerna är noggrant utvalda för att möta våra kunders önskemål. Vi fortsätter även att erbjuda möjligheten att profilera skon med valfri text som är väldigt populärt bland våra kunder.

- Jag är väldigt nöjd att vi för tredje året i rad ökar vårt färgsortiment och erbjuder våra kunder vad de efterfrågar. Vi kommer fortsätta öka sortimentet för att möta våra kunders önskemål i vår fortsatta snabba expansion, säger David Engler Ludviksson, VD på Espadrillos of Sweden.

For pleasure & leisure...

Espadrillos of Sweden klär modemedvetna i Sverige med världens äldsta sko, Espadrillos. Vi erbjuder hög kvalitet, möjligheten till profilierad Espadrillos och passande t-shirts till sommaren. 18 olika färger och möjligheten att göra espadrillosen personliga har gjort Espadrillos of Sweden till en favorit hos många svenskar. Espadrillos of Sweden ska vara Sveriges självklara val för espadrillos!