Made 2 advertise AB

Lansering av Nyhetsbrevet Barnshopping.se!

Pressmeddelande   •   Sep 28, 2010 20:28 CEST

Det digitala nyhetsbrevet Barnshopping.se har skapats för att agera länk mellan barnbutiker på nätet och alla shoppingintresserade föräldrar och bloggare. Nyhetsbrevet är revolutionerande på marknaden därför att nu kan alla som är intresserade av barnshopping för första gången få en samlad överblick över marknadens bästa shoppingerbjudanden för barn.

Det finns idag över 400 barnbutiker på nätet, både stora och små, och som shoppingintresserad är det svårt att få en överblick över marknadsutbudet och de senaste erbjudandena.

- Med det digitala nyhetsbrevet Barnshopping.se möts barnbutikerna och de shoppingintresserade. Som privatperson kan man nu slippa surfa runt i timmar för att hitta bra shoppingtips och som barnbutik kan man snabbt nå en köpklar målgrupp till ett fördelaktigt pris, berättar en utav grundarna Madeleine Johansson.

Nyhetsbrevet ges ut 1-2 ggr/månad och är helt gratis att prenumerera på. Både stora och små barnbutiker inom olika barnshoppingkategorier kommer att annonsera.

- Det är viktigt med bredden så att man som privatperson verkligen får spännande erbjudanden från olika typer av barnbutiker, både stora som små, fortsätter Madeleine.

Nyhetsbrevet Barnshopping.se ingår i helhetskonceptet Barnshopping.se vilket innefattar en stor barnshoppingportal som för närvarande är under uppbyggnad.

- Vi planerar att lansera portalen om ca 1 månad och på portalen kommer vi lista alla barnbutiker som finns på nätet och de allra bästa bloggarna inom barnshopping. Dessutom ger vi våra bästa shoppingtips, anordnar spännande tävlingar och bloggar om de senaste nyheterna på marknaden, berättar den andra grundaren Madeleine Holmberg.

Nyhetsbrevet Barnshopping.se ges ut av företaget Made 2 advertise AB som drivs av Madeleine Johansson och Madeleine Holmberg. Båda har mångårig erfarenhet inom barnshopping i form av både webbutiker och bloggar.

Läs mer och anmäl dig till nyhetsbrevet på webbsidan: barnshopping.se

Made 2 advertise AB är en annonsförsäljningsbyrå som erbjuder annonsplatser i digitala forum såsom nyhetsbrev och webbportaler.