Lappland Goldminers AB

LAPPLAND GOLDMINERS AVLÄMNAR DELÅRSRAPPORT FÖR FJÄRDE KVARTALET 2010 DEN 17 FEBRUARI

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2011 14:41 CET

Lappland Goldminers avlämnar delårsrapport för fjärde kvartalet 2010 den 17 februari kl. 08:30. Ett efterföljande informationsmöte kommer att hållas 17 februari kl. 14:00.

Informationsmötet kommer att hållas via telefon och på engelska. För att deltaga på telefonmötet vänligen ring +46 (0)8 5352 6440 eller +44 (0)20 7136 2051 och följ de muntliga instruktionerna.

Vänligen ring in 5-10 minuter före starttiden.

Inloggningskoden till mötet är 407 9668.

Lycksele, 15 februari, 2011

För ytterligare information:
Kjell Larsson, VD
Tel. 070-385 03 57
kjell.larsson@lgold.se

Anders Haker, CFO
anders.haker@lgold.se

www.lapplandgoldminers.com
Information om Mangold Fondkommission: www.mangold.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Lappland Goldminers Pressrelease 2011-02-15.pdf

Om Lappland Goldminers
Lappland Goldminers AB är ett producerande gruvbolag med betydande prospekteringsverksamhet. Bolaget är listat på handelsplatsen First North Premier i Sverige under kortnamnet GOLD, med Mangold Fondkommission AB som Certified Adviser.

Lappland Goldminers strategi är att utveckla mineralfyndigheter till lönsamma producerande gruvor. Företaget är strategiskt positionerat i norra Sverige med Fäboliden-projektet samt med fyndigheten och anrikningsverket vid Ersmarksberget. Den producerande Pahtavaaragruvan är belägen i norra Finland och i södra Finland finns Haverifyndigheten. Lappland Goldminers är medlem i SveMin och tillämpar dess rapporteringsregler för publika gruv- och prospekteringsbolag.

Om du vill öppna texten i din webbläsare klicka här