Lumon

Lasiterassista iloa kaikkina vuodenaikoina

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2011 14:07 CET

Ajattele, että kevät saapuisi sinun kotiisi hieman aiemmin, ja kesä viipyisi siellä hieman pidempään. Lasiterassilla se on mahdollista. Lasiterassi on mitä mainioin paikka esikasvattaa tulevan kesän kukkaloistoa ja hyötypuutarhaa. Se tuo asumiseen uudenlaista mukavuutta ja viihtymistä, kaikkina vuodenaikoina. Kesäisin terassista saa oivan lisäolohuoneen ja vilvoittelu saunan jälkeen onnistuu ilman paleltumista.  Se on lisäksi mukava paikka harrastaa ja oleskella lähellä luontoa. Oma lasiterassi on enemmän kuin etelänmatka: se on pitkäaikainen sijoitus, josta on iloa kaikkina vuodenaikoina, säästä riippumatta.

Osoitteessa Lumon.fi voit helposti suunnitella unelmiesi lasiterassin. Lumon on julkisivurakentamiseen erikoistunut yritys, jolla on pitkä kokemus lasiterassien suunnittelusta ja mahdollisuus suunnitella juuri sinulle mieluinen terassiratkaisu vankalla ammattitaidolla. Pyydä Lumon asiantuntija mukaan jo suunnitteluvaiheessa, niin saat hyödyllistä tietoa mitoituksesta ja muista huomioitavista asioista. Osoitteessa lumon.fi voit pyytää ilmaisen kustannusarvion unelmiesi lasiterassista.

Lumon Oy kehittää, markkinoi ja toimittaa laadukkaita Lumon-tuotteita asumisen ja asuinympäristön parantamiseksi. Yritys on erikoistunut rakennusten parvekejulkisivutuotteiden ja lasiterassien myyntiin, valmistukseen ja asennukseen jo vuodesta 1978 lähtien. Yrityksen erikoisosaamisalueena on lasi- ja alumiinirakentaminen. www.lumon.fi.