LBI International AB

LB ICON PÅKALLAR FÖRTIDA INLÖSEN AV KONVERTIBLA SKULDEBREV

Pressmeddelande   •   Mar 06, 2006 08:37 CET

STOCKHOLM, Sverige / AMSTERDAM, Nederländerna - 3 mars 2006.
LB Icon AB (OMX Stockholm, Euronext Amsterdam: ICON) ("LB Icon" eller "bolaget"), som är ett internationellt verksamt fullserviceföretag inom digital marknadsföring och teknik, meddelar att bolaget den 3 mars 2006 har underrättat Paying and Conversion Agent enligt de konvertibla skuldebreven att bolaget avser att inlösa samtliga utestående konvertibla skuldebrev till ett inlösenpris om 105% av kapitalbeloppet jämte upplupen ränta.

Bifogad kopia av inlösenmeddelandet till konvertibelinnehavarna kommer att kungöras den 6 mars 2006.

OM LB ICON
Det svensk-holländska bolaget LB Icon har varit verksamt sedan 1993 och är ett av de ledande internationella fullservicebolag som erbjuder en integrerad lösning med konsulttjänster inom affärs- och varumärkesstrategi kombinerat med marknadsföring, kommunikationer och digital teknik. Bolaget har drygt 800 medarbetare i främst större europeiska och amerikanska affärscentrum som Amsterdam, London, New York, Bryssel, München, Berlin, Madrid och Milano. Med tvärvetenskapliga team skapar LB Icon innovativa flerkanalslösningar för sina nationella och internationella företagskunder genom en unik kombination av strategisk utveckling och kreativ design med specifik branschexpertis och den senaste digitala tekniken. LB Icon är noterat på både OMX Stockholm och Euronext Amsterdam (symbol: ICON).

LB Icon AB (publ.)
Reg. nr. 556284-0917