LBI International AB

LB Icons delårsrapport januari-september 2004 tidigareläggs

Pressmeddelande   •   Okt 15, 2004 19:00 CEST

LB Icon AB (publ.) (LB Icon; Bolaget), som är internationellt aktivt inom IT-konsult- och webbtjänster, meddelar att delårsrapporten för januari - september 2004 tidigareläggs och kommer publiceras torsdag den 21 oktober före börsens öppnande.

Om LB Icon
IconMedialab och Lost Boys gick samman i januari 2002 och bildade ett av världens ledande IT-konsult- och webbtjänstföretag. Koncernen tillhandahåller de bästa användarorienterade lösningarna med hjälp av innovativ teknik för samtliga plattformar, med en global räckvidd och en lokal expertis. Koncernen har utvecklat och levererat lösningar med global räckvidd och lokala anpassningar till ett stort antal multinationella företag. Kontor finns i Amsterdam, Berlin, Brügge, Bryssel, London, Madrid, Milano, München, New York, San Francisco, St. Louis, Stockholm och Washington. LB Icon-aktien handlas på Stockholmsbörsens O-Lista ATTRACT 40 samt på Euro.NM på Euronext Amsterdam (kortnamn: ICON). 2003 uppgick LB Icons nettoomsättning till € 53 M (481 569 KSEK) och företaget hade vid årets slut 559 anställda. Den 4 juni 2004 ändrades företagets namn från IconMedialab International AB till LB Icon AB (org nr: 556284-0917).

För mer information om LB Icon: www.lbicon.com eller kontakta:
Stockholm: Elina Wilow, elina.wilow@iconmedialab.com, tel +46 8 5223 9000
Amsterdam: Annemarie de Bont, annemarie.debont@lostboys.com, tel +31 20 460 4500