Xcen AB

Led belysning minskar era elkostnader - men missa inte dessa 5 bonusfördelarna

Pressmeddelande   •   Jun 14, 2013 11:24 CEST

Den största och fördelen och mest annonserade fördelen med led belysning är att den är betydligt mer energieffektiv en andra typer av belysning.  Att minska elkostnaderna är den stora anledningen till varför butiksägare, lokalägare och fastighetsägare väljer att investera i led lampor. Men det finns flera andra fördelar. På xcen.se har belysningsföretaget Xcen AB i Värnamo listat 5 bonusfördelar med led belysning. Saker som är självklara för vissa, men samtidigt kanske inte något man direkt tänker på när man pratar om nya belysningsprojekt och varför man skall använda led lampor.

Läs om led belysningens fördelar hos Xcen AB och få fler argument för att övertygade dig själv eller dina kunder att investera i modern belysning.

Xcen AB i Värnamo har jobbat med butiksbelysning i över 25 år. De säljer färdiga effektiva belysningsarmaturer och tillverkar specialanpassade belysningslösningar för butiker och inredare i Sverige, Norge och Danmark. Xcen jobbar nära kunden och hjälper butikerna och inredarna att få rätt ljus på rätt plats. LED belysning, som vuxit mycket senaste åren, är nu Xcens viktigaste produkter och de erbjuder ett stort sortiment med LED belysning och LED lampor i sin webshop.

Läs mer om Xcen på www.xcen.se