LED Gatubelysning DOMO SL1 i bostadsområde

Pressmeddelande   •   Jul 18, 2013 18:06 CEST

Publicerat 2013-07-18 av Kristofer Blockhammar

28W LED Gatubelysning DOMO SL1 ersätter 100W HPS belysning installerade på en 5 meter hög belysningsstolpe. På grund av ett stort antal människor i bostadssamhället är ljusstyrkan och säkerheten på belysningsprodukterna mycket viktig. LED Gatubelysning DOMO SL1 består av high power LED som ljuskälla med låg ljusdämpning, hög ljusstyrka, lång livslängd, etc. LED armaturerna har viktiga egenskaper som var avgörande vid valet av gatubelysning, det är en miljövänlig belysning, utan onödiga föroreningar och innehåller inga skadliga element som bly och kvicksilver.

Korrekt ljusstyrka och maximerad luminans där fotgängare passerar sparar el med minst 70 % eller mer. LED Gatubelysning DOMO SL1 skapar fördelar för kunderna och samtidigt hjälper LED belysningen samhället att spara energi. Vi på LED & LED gör ansträngningar för att hålla jämna steg med jakten på hållbarhet och ändrar snabbt produkterna efter marknadens förändringar, vårt mål är att leda utvecklingen inom belysningsindustrin. Våra produkter är hållbara och innovativa och vi lägger mycket vikt vid att växa upp tillsammans med våra kunder.

Information om våra produkter på: http://www.ledochled.se/produkter/

ISO

LED & LED

Led & Led är ledande designer, utvecklare, producent och grossist av professionell LED teknologi och vänder sig till arkitekter, inredare, ljusdesigners, butiker och andra professionella aktörer inom belysning. För att kunna tillhandahålla den senaste LED teknologin tillverkar vi många av våra produkter efter inkomna order, därav ska våra tekniska produktspecifikationer ses som ett minimum, då vi ständigt utvecklar och förbättrar våra produkter. Utvecklingen inom LED teknologin sker idag i en rask takt, med en ständig teknikförbättring, som vi applicerar till våra produkter. Vi är idag representerade i flera länder, däribland Sverige, Danmark, Norge, Finland, Holland, Portugal, England, Frankrike, Tyskland, Spanien, Belgien, Schweiz, Monaco, Bulgarien, Australien, Ryssland, Ukraina m.fl.